Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone przez konsumentów bez podania przyczyny zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271). W terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru należy złożyć stosowne oświadczenia na piśmie o chęci odstąpienia od umowy, a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie paragonu lub formularza odstąpienia od umowy znajdującego się w dolnym panelu sklepu.
Klient, który odstąpił od umowy zgodnie z ustępem powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części.
W przypadku zwrotu towaru konieczne jest zwracanie produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu. Zaleca się aby zwracany produkt był nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
W momencie zwrotu zakupione produkty należy odesłać na adres sklepu.
Zwrot towaru (przesyłka) odbywa się na koszt Klienta. Sklepnie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
Zwrot kosztów zakupu zostanie wykonany niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru, na konto podane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu.