Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Kontakt

Informacje

Hity sklepowe

» Regulamin

Regulamin

Przed dokonaniem zakupu prosimy zapoznać się z obowiązującym w sklepie kochamkropki.pl regulaminem.

REGULAMIN

1. Informacje podstawowe

1.1. Właścicielem sklepu internetowego Kochamkropki jest firma:

Rafał Kuchta Pracownia Autorska

ul. Dylakowska 11

46-043 Biestrzynnik.

NIP 749-143-99-20

Regon 532238497

która została wpisana dnia 12.05.2011r. do prowadzonej przez Burmistrza Ozimka ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 2918.

1.2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.kochamkropki.pl.

Do korzystania ze sklepu internetowego kochamkropki.pl, w tym do przeglądania asortymentu sklepu i składania zamówień na produkty, konieczny jest:

a) komputer z dostępem do sieci Internet i przegladarką internetową typu Google, Mozilla Fiferfox, Opera, Internet Explorer;

b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

1.3. Wszystkie ceny prezentowane na stronach sklepu są cenami brutto podawanymi w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które należy każdorazowo doliczyć do zamówienia wybierając właściwą opcję.

1.4. Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy.


2. Składanie zamówień

2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.

2.2. Nieodzownym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu.

2.3. Zarejestrowany użytkownik (Klient posiadający konto) ma możliwość wielokrotnego dokonywania zakupów, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne.

2.4. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Klienta ( Usługobiorcę) jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym (Usługodawcą) a Klientem.

2.5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez sklep kochamkropki.pl danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu

2.6. Za zakupiony towar Klient otrzyma dowód sprzedaży.

2.7. Akceptujemy następujące formy płatności: przedpłata na konto.

2.8. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

2.9. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy.


3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień

3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres e-mail podany przez Zamawiającego w formularzu.
W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy.

3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.
 

4. Anulowanie zamówienia

4.1. Klient może anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze przez sklep zrealizowane drogą telefoniczną lub mejlową wysyłając wiadomość na adres pracownia@kochamkropki.pl

4.2. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt.

4.3. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

 

5. Realizacja zamówienia i formy płatności

5.1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.

5.2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

5.3. Po rozpoczęciu realizacji zamówienia Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.
5.4 Formą płatności za złożone zamówienie jest przelew na konto (przedpłata). Równowartość zamówienia Klient może wpłacić bezpośrednio na nasze konto za pomocą przelewu w każdym urzędzie pocztowym lub w dowolnym banku. 

5.5. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):

mBank nr 61 1140 2004 0000 3802 7323 2353

W tytule przelewu prosimy wpisać: nr zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego

5.6. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem - rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym) Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 14 dni.


 

6. Sposób i termin dostawy

6.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są pod adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym

6.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.

6.3. Na czas realizacji dostawy składa się:

1) czas przygotowania przesyłki ( zależnie od produktu 1-3 dni)

2) czas transportu (zależnie od wybranej formy dostawy maksimum 4 dni robocze)

Czas transportu zależny jest od wybranego sposobu przesyłki.

6.4. Przesyłki krajowe wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierska

6.5. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przesyłkę należy dokładnie obejrzeć i otworzyć w obecności kuriera, szczególnie jeżeli paczka zawiera szkło, ceramikę lub inne delikatne przedmioty. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń na zewnątrz lub wewnątrz przesyłki, kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody. Powinien się na nim znaleźć dokładny opis sposobu zapakowania przesyłki wraz z wyszczególnieniem wszystkich części opakowania i opisem wszystkich zabezpieczeń towaru.

6.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od gabarytów zamówionych przedmiotów i sposobu dostawy.

6.7. Wysyłka za granicę jest możliwa po indywidualnym uzgodnieniu warunków wysyłki.
W tym celu prosimy o kontakt e-mailowy: pracownia@kochamkropki.pl


 

7. Zwroty

7.1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone przez konsumentów bez podania przyczyny (zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827). W terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru należy złożyć stosowne oświadczenia na piśmie o chęci odstąpienia od umowy, a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie paragonu.

7.2. Klient, który odstąpił od umowy zgodnie z ustępem 7.1 powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części.

7.3. W przypadku zwrotu towaru konieczne jest zwracanie produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu. Zaleca się aby zwracany produkt był nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

7.4. W momencie zwrotu zakupione produkty należy odesłać na adres sklepu.

7.5 Zwrot towaru (przesyłka) odbywa się na koszt Klienta. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

7.6. Zwrot kosztów zakupu zostanie wykonany niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru, na konto podane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu.

 

8. Reklamacje

8.1. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne) lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien odesłać wadliwy towar na adres firmy będącej właścicielem sklepu internetowego to jest:

Rafał Kuchta Pracownia Autorska

ul. Dylakowska 11

46-043 Biestrzynnik

8.2. Towar uszkodzony, w przypadku uznania zasadności reklamacji, zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt Sprzedającego, a jeżeli nie będzie to możliwe, Sprzedający zwróci Klientowi pieniądze.

8.3. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną przekazane na podane przez Klienta konto bankowe po otrzymaniu wadliwego produktu i przyjęciu reklamacji.

 

9. Warunki gwarancji

9.1. Produkty sprzedawane przez firmę są objęte 12 miesięczną gwarancją udzieloną przez producenta.

9.2 W przypadku produktu, na który producent udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień pkt.8 regulaminu.

 

10. Zdjęcia, prawa autorskie.

10.1. Firma dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów dokładnie odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd, jednakże barwy prezentowanych towarów w witrynie internetowej kochamkropki.pl mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych kolorów tychże towarów. Może to wynikać z indywidualnych ustawień monitorów Klientów. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do koloru, prosimy o kontakt.

10.2. Autorem zdjęć oraz wszystkich tekstów znajdujących się na stronie sklepu internetowego jest firma „Rafał Kuchta Pracownia Autorska” - nie zezwala się na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.


11. Ochrona danych osobowych

11.1 Składając zamówienie, Klient zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

11.2. Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie newslettera, jego dane będą wykorzystywane również w celu jego wysyłania.

11.3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.


 

12. Newsletter

12.1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w zakładce „Moje konto” (zapisz lub wypisz z biuletynu). W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Sklepu Internetowego kochamkropki.pl.

12.2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Moje konto” (zapisz lub wypisz z biuletynu) lub drogą mejlową na adres pracownia@kochamkropki.pl


13. Postanowienia końcowe


13.1. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep (Usługodawcę) oraz zamawiającego Klienta (Usługobiorcę) umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron wiążąca zgodnie z jego brzmieniem z momentu złożenia przez Klienta zamówienia.

13.3. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej.

13.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

13.5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.

13.6 Firma zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu obowiązują od daty ich opublikowania na stronie www.kochamkropki.pl. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

 

 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl